Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

ΕΡΩΤΙΚΟ....



Όνειρο θα γίνω και θα' ρθω
πλάι σου μια νύχτα να βρεθώ
πάχνη της αυγής θα πέσω στο γεράνι σου
και τη μοίρα μου θα δέσω στο λιμάνι σου

Και θα σαι κρύο στη δίψα μου νερό
ζεστό στη πίνα μου καρβέλι
δένδρο στη ξέρα μου χλωρό
μουστιά στη πίκρα μου και μέλι
Για σένα θρόνο μ' ασήμι και χρυσό
θα κάτσω και θα σου σκαλίσω
ότι λατρεύω και μισώ
για την αγάπη σου θα σβήσω

Νούφαρο στη λίμνη σου θα βγω
μεσ' τα δάκρυα σου θα πνιγώ
μυρωδιά μου θα σε στάξω στο μαντίλι μου
και εικόνα θα σε φτιάξω στο καντήλι μου

Και θα σαι κρύο στη δίψα μου νερό
ζεστό στη πίνα μου καρβέλι
δένδρο στη ξέρα μου χλωρό
μουστιά στη πίκρα μου και μέλι
Για σένα θρόνο μ' ασήμι και χρυσό
θα κάτσω και θα σου σκαλίσω
ότι λατρεύω και μισώ
για την αγάπη σου θα σβήσω

Ν. Παλαμήδης 


Μακάρι να μπορούσατε να ακούσετε αυτό το τραγούδι μελοποιημένο.... 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...